pondělí 4. srpna 2014

TAG- LIEBSTER AWARD.

Tento TAG  jsem udělala z důvodu že mě zatagovala kamarádka Sabka její blog asi znáte >> S. BLOG <<<. No ... ''pravidlem'' tohoto TAGU je že 1.napíšete 11 faktů o sobě 2. napíšete a odpovíte na 11 otázek od blogerky která vás zatagovala a 3. vymyslíte 11 otázek pro blogery které chcete zatagovat. Tak snad se vám můj TAG bude líbit a užijte si ho ! 
Mějte se hezky ! ^^


Fakty:
1.Je mi 12
2.Miluji léto
3.Ráda kreslím a fotím
4.Miluji hudbu
5.Oblíbený předmět je asi Dějepis nebo Přírodopis
6.Mám jednoho sourozence
7.Jsem BELIEBER ♥
8. Miluji Miley (Cyrus) 
9.Mám modré oči
10. Nemám ráda pavouky i když se jedná i o ty nejmenší
11.Bydlím na Moravě

Otázky:
1.Proč jste si založili blog ? *Protože mě baví fotit.
2.Čím chceš být ? * Fuu tak to vůbec nevím ! 
3.Co tě nejvíc baví ? *Fotit a kreslení. 
4.Jsi se sebou spokojená ? *Něco by se mohlo změnit.
5.Nejoblíbenější obchod ? *New Yorker
6.Oblíbený zpěvák/zpěvačka ? *Justin a Miley ♥
7.Kde bereš inspiraci na focení ? *Většinou u jiných fotografů ale i  mě někdy něco napadne.
8.Oblíbená Youtuberka ? *Gabrielle Hecl.
9.Jak chceš být vysoká? *Nejvíc asi 180 cm. To by stačilo.
10.Chceš to dotáhnout až za celebritami ? *Jasně !
11.Kolik chceš mít shlédnutí na blogu ? Hodně :)

Vymyšlené otázky ode mě :
1.Jsi optimista / pesimista ? 
2.Na jakou střed. školu půjdeš ? Nebo jsi ? 
3.Oblíbený škol. předmět ?
4.Jsi rád/a že máš blog ?
5.Jsi se svým blogem spokojená/ý ?
6.Jak prožíváš prázdniny ?
7.Těšíš se do školy  ? 
8.Oblíbené jídlo ?
9. Na jaké internetové stránce trávíš nejvíce času ? 
10.Máš rád/a hmyz ? 
11.Do jaké cizí zemi by ses chtěla podívat ? 

Taguji : http://abouteverythingforeveryone.blogspot.sk/

              http://danybooks.blogspot.cz/

                               Doufám že se vám můj TAG líbil.
                                                                        BYE ! ^^

Žádné komentáře:

Okomentovat