čtvrtek 9. října 2014

TAG- TO NEBO TO.

Takže jsem tu po dlouhé době s tagem ! 
Přemýšlela jsem jaký tag mám udělat a nejvíc se mi zalíbil tento.
Prostě si vybíráte mezi 2 věcmi.
No... nebudu to okecávat a pusťme se do toho ! 
Většina otázek jsou z videa od TvTwixx : -Klikni sem - ! 
Ale opravdu jen některé zbytek jsem si vymyslela.
Tak to je asi k tomu vše a užijte si můj TAG !
Mějte se hezky ! ^^


iOS vs. Android? - No mám android takže určitě android ! 
Bílá vs. Černá ? - Černá  ^^
PC (stolní) vs. Notebook ? - Mám PC ale chtěla bych  notebook protože je víc praktičtější... 
Knížka vs. Film ? - Nebudu tu plácat takové to : '' Filmy ničí fantazii .... blabla...'' Za mě film  ( :3 )
Ryba vs. Pes ? - Ryba je taková... nudná... 100 % pes! 
Tenis vs. Golf ? - Tenis - S kámoškou jsem ho hrála (y) Golf je taký moc snobský
Česko vs. USA ? - USA jednoznačně ! 
Lesk vs. Rtěnka ? - Asi lesk...
Džíny vs. Tepláky ? - Pohodlnější jsou tepláky ! ^^
Podpatky vs. Tenisky ? - Tak 50 na 50  

Tak to je pro dnešek všechno doufám že se vám můj Tag líbil ! 

Žádné komentáře:

Okomentovat