pátek 19. prosince 2014

CHRISTMAS TAG.

Strašně moc se vám omlouvám že jsem tu asi 2 měsíce nic nepřidávala ale nebyl vůbec čas.
Takže se vám to budu pokoušet nahradit malým Tagem naladěným do vánoční nálady !
Za 5 dní jsou Vánoce a já ani nemám zabalené dárky ! :D  Já vím měla bych si pohnout ale vůbec se mi do toho nechce :/ No zkusím to stihnout ... Napište do komentářů jak jste na tom s dárkama vy  :)Nebudu zdržovat a pustíme se do toho ! :)
Merry X-MAS ! :)



1. Jaký film je v období Vánoc Tvým nejoblíbenějším?
 - Je jich strašně moc :O  určitě  Sám doma,Tři oříšky pro Popelku,Pelíšky & Mrazík 

2. Jaká je Tvá oblíbená Vánoční barva?
-Zelená,červená & zlatá

3. Je Štědrý večer. Zůstaneš ve svém pyžamu/domácím oblečení nebo se hezky a společensky oblékneš a upravíš?
- Určitě do něčeho pohodlného :)

4. Pokud bys tento rok mohla koupit jen jeden dárek, jen jedné osobě, pro koho by byl?
- To by bylo ode mě sobecké koupit dárek jen jednomu...

5. Otevíráš své dárky večer nebo ráno, a v kolik?
- Na 100 % večer, vždycky se nemůžu dočkat :3

6. Upekla jsi někdy chaloupku z perníčků?
-No já nepeču ani samotné perníčky já jen jím :D

7. Co děláš o Vánocích ?
- Koukám na ván. pohádky a válím se :3

8. Máš nějaké ván. přání ?
- Tak každý má nějaké přání 

9. Jaká je tvá oblíbená ván. vůně ?
- Skořice & Vanilka 

10.Jaké je tvé oblíbené ván. jídlo/pochoutka ?
-Perníčky 

Tak to by bylo  k dnešnímu Tagu všechno ... Mějte se krásně a pěkné prožití Vánoc ! :)




Žádné komentáře:

Okomentovat